Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Березень » 27 » Уточнення податкової служби...
20.58.03
Уточнення податкової служби...


Пропонуємо вашій увазі уточнення та доповнення ДПС
України до коментарів Мінекономрозвитку від 02.02.12 № 3643-01/3764-12
стосовно питань визначених у Резолюції ХІ Об’єднаного з’їзду Спілки
орендарів і підприємців України та Асоціації роботодавців торгівлі та
комерційної сфери економіки України, що відбувся 27.10.11. у відповідь
на лист Спілки.

19.03.2012 № 4944/6/11-2016

 на № 15 від 09.02.2012

 

            Cпілка орендарів і підприємців України

 

            вул. Г. Сковороди, 5а

            м. Київ, 04070

 

 

Про розгляд листа

 

            Державною податковою службою України відповідно до листа Спілки орендарів і підприємців України від 09.02.2012 № 15 проаналізовано коментарі, викладені в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.02.12 № 3643-01/3764-12 стосовно питань, визначених у Резолюції ХІ Об’єднаного з’їзду Спілки орендарів і підприємців України та Асоціації роботодавців торгівлі та комерційної сфери економіки України від 27.10.11 та повідомляється, що позиція ДПС України в більшості випадків співпадає з позицією Міністерства фінансів України, за участі якого підготовлена відповідь.

            При цьому, скориставшись нагодою, ДПС України надає деякі уточнення та доповнення до наданих Мінекономрозвитку коментарів.

            До пункту 2.1.2 Резолюції щодо питань, які виникають у платників єдиного податку стосовно реєстрації платниками ПДВ у зв’язку з прийняттям Закону України від 04.11.11 № 4014-VI „про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності”

            З метою забезпечення реалізації норм цього Закону, Міністерством фінансів України розроблено наказ від 10.02.2012 № 144 „Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість”, який 27.02.2012 року зареєстрований в Міністерстві юстиції України за
№ 319/20632.

            Крім того повідомляємо, що з метою забезпечення єдиного підходу до практичного застосування норм податкового законодавства наказом  ДПС України від 20.02.2012 р. № 131 затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо окремих питань, пов’язаних із реєстрацією осіб, які переходять на спрощену систему оподаткування, обліку і звітності, як платників ПДВ та повторної реєстрації осіб як платників ПДВ.

 

            До пункту 2.1.3  Резолюції щодо пропозиції спростити порядок закриття діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, особливо тих, хто працює за спрощеною системою оподаткування.

            Порядок зняття з обліку платників податків в органах ДПС за спрощеною процедурою припинення визначено розділом ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2012 № 1588 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 № 1562/20300.

            До пункту 2.1.5 Резолюції щодо врегулювання питання надання органами ДПС України на прохання платників податків Довідки про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП) в термін, передбачений Кодексом, заборони відмови в їх наданні за формальною ознакою та затвердження відповідальності посадових осіб.

            Стосовно викладеного в листі Мінекономрозвитку з цього питання слід уточнити, що Порядок реєстрації особи як платника ПДВ регулюється
статтями 180 – 183 розділу V Кодексу та регламентується Положенням про реєстрацію платників ПДВ, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 № 1394 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.11.2011 за № 1369/20107, розробленим відповідно до розділу V Кодексу.

            Що стосується інформування про виконання включених до Національного плану дій на 2012 року Програмних положень діяльності Спілки орендарів і підприємців України та Асоціації роботодавців торгівлі та комерційної сфери економіки України, в доповнення до викладеного в листі, зазначаємо наступне.

            Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.11 № 1274 „Про реєстр адміністративних послуг” затверджено перелік адміністративних послуг, до якого внесено відомості про адміністративні послуги, які надаються органами ДПС. Зазначена інформація розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

            Що стосується створення зручних і доступних умов для отримання споживачами адміністративних послуг, то серед пріоритетних заходів діяльності податкової служби найпершим є створення принципово нової системи адміністрування податків, зокрема, перетворення податкового відомства на високоякісну сервісну службу. Для цього в країні створено понад 100 сервісних центрів по обслуговуванню платників податків. У кожному з них фахівці надають весь комплекс податкових послуг, зокрема:

взяття на облік платників податків в органах ДПС,

включення (виключення) до (з) реєстрів платників податків,

оформлення та видача патентів, свідоцтв про перехід на спеціальні режими оподаткування, карток платника податків, довідок та інших документів, за якими платники податків звертається до органів ДПС;

реєстрація розрахункових книжок та книг обліку, взяття на облік реєстраторів розрахункових операцій;

проведення з платниками податків звірки стану розрахунків з бюджетами та надання повідомлень, актів звірки за відповідними письмовими зверненнями.

            Що стосується створення сучасної та ефективної моделі взаємовідносин між ДПС України та великими платниками податків (далі – ВПП), спрямованої на покращення рівня обслуговування, то для обслуговування великих платників податків створюється окремий центральний офіс, в якому планується сконцентрувати всі ВПП, що дасть можливість забезпечити максимальне спрощення процесу спілкування великих платників податків з органами державної податкової служби.

            Центральний офіс буде виступати представником інтересів великого бізнесу в законодавчому процесі, відслідковувати тенденції економіки та приймати відповідні пропозиції безпосередньо від представників бізнес – структур.

            У сучасних умовах загальної інформатизації і використання сучасних технологій для ВПП передбачено впровадження інформаційної системи „електронний кабінет платника податків”, що дозволить ВПП отримувати більшість послуг дистанційно, за допомогою веб-технологій, тобто максимально зменшити вплив людського фактору в спілкуванні з податковим органом та отриманні податкових послуг. Передбачається спеціальний електронний сервіс для авторизованих користувачів – ВПП (on-line моніторинг звітних даних платника  – стан декларування, надходження платежів, податковий борг, переплата, інші показники особових рахунків, стан підприємств – контрагентів та їх реєстраційні дані, замовлення необхідних довідок, оперативне надання необхідних консультацій тощо). Також планується вирішити технічні питання обміну інформацією контролюючими органами між собою та платниками податків (тобто запровадити електронний документообіг).

            Крім того, ДПС України розпочинає експеримент із запровадження горизонтального моніторингу великих платників податків, основною метою якого є створення ефективної для бюджету та необтяжливої для сумлінних платників податків системи адміністрування податків, налагодження повноцінних партнерських взаємовідносин між податковими органами та платниками податків.

Що стосується виконання протокольного рішення, прийнятого 17 січня 2012 року  на зустрічі  представників ДПС України та Спілки орендарів і підприємців України, то ДПС України готова розглянути  в установленому порядку пропозиції Спілки (з конкретною редакцією змін) щодо законодавчого врегулювання проблемних питань в адмініструванні податків у разі їх надходження.

 

     Заступник Голови                                                                                      А.П. Ігнатов

  


Категорія: Всі проекти | Переглядів: 831 | Додав: liudka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]